AE safuan design

welcome....
Graphic Designer...
www.aesafuan.blogspot.com
email: onesz_1@yahoo.com [facebook, twitter, myspace]
aesafuan@yahoo.com [ YM, skype, Youtube]

phone: 019-4149867/ 017-5322353

TQ 4 visit my blog.. FOLLOW me..heheheheh

Wednesday, February 22, 2012

Membuang VIRUS SHORTCUT dgn cara mudah dan berkesan by "aesafuan"


Ahh... virus shortcut... kalau pergi cybercafe je.. confirm dapat virus ini... jahanam pendrive... pas2.. klu cucuk kt pc plak konfirm berjangkit virus ini... Ok.nk buang virus ini banyak caranya... haa.. saya nk berkongsi software yg senang untuk di guna dan FREE sahaja... kat sini saya ada buat demo cam ne nk guna software ne..

STEP 1

OKK... nk guna software ne mudah sahaja.. mula-mula copy software ini.. ke tempat yang kena virus shortcut.. contoh" kalau terkena di dalam pendrive.. paste je software2  di dalam pendrive..or "my document atau HARD DISK D...(noted. tempat yang terkena virus2) arghh!!


STEP 2

kemudian RUN software2... klip button yang di dalam bulatan biru itu..


STEP 3

pastikan anda di dalam folder or tempat virus2.. list virus akan keluar...
selepas itu.. tekan je button "hapuskan fail di atas"


STEP 4


DONE... siap.. senang kan... x payah nk g folder option nk setting dan delete... dengan ada nya software ini mudah sahaja... 

Sesiapa yang berminat dengan software ini.. saya boleh email kan.. saiz 1.44 mb sahaja..
atau boleh add saya di "muka buku" FACEBOOK.
Follow blog saya untuk informasi yang akan mendatang.. tq

1 comment: